piątek, 20 grudnia 2013

nie do wiary!

Może nie uwierzycie, ale nigdy dotąd nie robiłam bigosu. Zawsze się wycwaniałam i zlecałam to babci. Ale nie tym razem. Wstałam rano i poczułam, że to jest ten dzień!

BIGOS SUPER!
1 kg białej kapusty posiekanej
1 kg kapusty kiszonej też posiekanej
duża garść suszonych śliwek posiekanch
garść suszonych grzybów namoczonych kilka godzin przed rozpoczęciem gotowania razem z tą wodą spod grzybów!
250 gram pieczarek pokrojonych w plasterki
kilka liści laurowych
kilka kulek ziela angielskiego
kilka kulek jałowca, pieprzu, kolendry
ze 3 goździki
łyżeczka kminku
łyżeczka hyzotopu
łyżeczka tymianku
łyżeczka gorczycy
około szklanki czerwonego wina
ze 4 łyżki sosu sojowego

Wszystko wrzucam do gara i gotuję pierwszego dnia godzinę. Drugiego dnia też godzinę. Trzeciego dnia też godzinę. Czwartego dnia już można podjadać, ale też godzinę. A potem to już tylko się cieszyć i jeść :)

zdjęcie nadejdzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz