niedziela, 27 października 2013

zdrowa mufinka

Mieliśmy wizytę nastolatki. Nastolatka nadużywa czekolady, więc próbowaliśmy ją przekonać, że słodkie może być dobre, zdrowe i nie czekoladowe.
Na pierwszy ogień poszły muffiny marchewkowe i bananowe. Do obu ciast dodałam owoc kaki pokrojony w drobną kostkę, dlatego użyłam ciut mniej marchewki i banana. Obie babeczki pokryłam lukrem, który zrobiłam na bazie soku multiwitaminowego z Tarczyna - po prostu zamiast wody/ soku z cytryny dodałam multiwitaminę i zrobił mi się fajny tropikalny smaczek.
Z mąką owsianą nie miałam problemu - po prostu zmieliłam płatki owsiane w młynku do kawy. Do babeczek dodałam cukier Demerara, czyli brązowy z trzciny cukrowej.



Podobno smakowały. Z tymi nastolatkami nigdy nic nie wiadomo. Mnie w każdym razie smakowały bardzo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz