niedziela, 6 października 2013

impreza

Pierwsza impreza na nowym mieszkaniu. Kilka osób, dużo śmiechu, za dużo alkoholu. Głowa rano bolała :)
W jadłospisie:
  • sałatka z ziemniaków
  • sałatka z ryżu, papryki, ogórka zielonego, kukurydzy, majonezu, soli i pieprzu
  • samosy z ziemniakami, marchewką i groszkiem, a do nich dip z jogurtu naturalnego, czosnku, soli i pieprzu (zauważyłam, że nie wrzuciłam jeszcze przepisu, więc zrobię to na dniach!)
  • mini pizze - ciasto wzięłam stąd (wiem że to barbarzyństwo, ale jak nie mam czasu to często korzystam z tego przepisu i placek wychodzi naprawdę dobry!) na to keczup (trochę zmieniłam przyprawy, bo te podane przez vegan nerd nie do końca mi siadły - dodałam sok z cytryny, więcej soli, następnym razem nie dodałabym, albo dodałabym mniej cynamonu), na keczup bakłażan i cukinia pokrojone w cieniutkie plasterki i starty ser
  • hummus do chleba
  • pesto z pietruszki (pęczek pietruszki zmiksowany z pestkami słonecznika, czosnkiem, cytryną, oliwą i parmezanem) do chleba
  • ciasto ze śliwkami mojej babci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz