poniedziałek, 14 kwietnia 2014

wegańskie ciasto z dżemem

Chciało się słodkiego. Dżem pod ręką był. Przepis też się znalazł, właściwie jako druga pozycja w googlach po wstukaniu "ciasto z dżemem". Nie jest rewelacyjny. Jest wręcz przeciętny, ale zamieszczam go tutaj, bo jest to przepis z serii - zazwyczaj mam wszystko w domu.

WEGAŃSKIE CIASTO Z DŻEMEM

2 szklanki mąki
3 jaja - zamiast tego użyłam 2 łyżek mielonego siemienia lnianego zalanego 5cioma łyżkami gorącej wody
szklanka mleka (u mnie kokosowego)
szklanka cukru
½ szklanki oleju
½ - ¾ słoiczka dżemu (ja użyłam z czereśni i cytryny)
po łyżeczce kakao, sody oczyszczonej, cynamonu
jabłko, płatki migdałów jak się ma. jak się nie ma to się nie ma

Zmiksować jaja (siemię) z cukrem, dodać pozostałe składniki, porządnie zmiksować. Na dnie rozłożyć owoce. Wylać ciasto. Piec w 180 stopniach przez 50-60 minut.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz