poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Naleśniki z serowymi brokułami

Wpis na szybko, obiad zresztą też. Wymyśliło mi się, że tak ma być i było:

NALEŚNIKI Z SEROWYMI BROKUŁAMI

4 naleśniki
ok  400 g brokułów
ok 100 g gorgonzoli
ok 100 g śmietanki 30%
garść kostki sojowej namoczonej w bulionie albo dla lubiących kurczaki - trochę przesmażonego kurczaka pokrojonego w kostkę lub paski
czosnek, sól i pieprz do smaku

 Na patelni rozpuszczamy ser w śmietance. W tym czasie gotujemy w osobnym garnku brokuły. Kiedy brokuły będą dobre, a ser się rozpuści łączymy wszystkie składniki sosu razem, doprawiamy i wkładamy do naleśnika.
Teraz jak o tym myślę, to do całości dodałabym jeszcze pora pokrojonego w półplasterki, odsmażonego na maśle.

I teraz myk:
naleśniki polewamy sosem takim jak do tej sałatki, którą de facto zrobiłam i rzeczywiście była świetna, ale zamiast quinoi użyłam bulgura, bo będąc na sto przekonaną, że mam jeszcze cale kilogramy quinoi w domu nie kupiłam paczki no i całe szczęście znalazłam chociaż bulgura...


Ze względu na to, że zdjęcie wyszło najbardziej niesmakowicie, jak tylko można sobie to wyobrazić, postanowiłam potrawę narysować :)

Duuuża porcja pysznej sałatki dla bardzo głodnej pannicy :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz