poniedziałek, 14 kwietnia 2014

II Targowisko Próżności Bielsko-Biała

Miałam szczęście móc zaprezentować swoje wypieki na II Targowisku Próżności. Napiekłam naprawdę duuużo różnych ciast, a zeszły wszystkie! No dobrze, przyznam się, że wróciłam do domu z trzema kawałkami szarlotki. Niestety, mam tylko kilka zdjęć zrobionych przez Dorotę Koperską i przez Moniczkę, bo zwyczajnie nie miałam czasu oderwać się od obsługi i opowiadań o ciastach żeby pocykać im fotki! Poniżej zamieszczam kilka, a na bieżąco będę uzupełniała przepisy.A jest na co, bo były i ciasta z buraków od Jadłonomii i biszkopty bazyliowe, Królewiec będący hołdem dla Pauliny, muffinów co niemiara, ciasta bezglutenowe - ryżowe z jabłkami i jaglane z dynią. Oj, urobiłam się, ale za to jaka satysfakcja!
Dziękuję Ewie za świetną organizację, wystawiającym dziewczynom za ruch na moim straganiku, za dobre słowa i energię. Dziękuję Mamie, która dzielnie wspierała mnie przez te dwa dni na zmywaku i Basi, bez której w ogóle nie trafiłabym na te targi.

Słynne na całe Targowisko ciasto marchewkowe


Ciasto bezglutenowe z kaszą jaglaną i dynią

Drożdżówki z czarnym bzem

Ostatnie serce z buraków.


W tle moja dzielna mama!


 
Cake popsy

A to ja w aparacie Moniczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz